woensdag 5 februari 2014

Weer terug in, ,La Douce France,, !!!!!!!

Inmiddels ben ik alweer een dag thuis en mijn klok draait weer Europees.
De terugreis was prima, maar duurde wel wat lang met een dag in Bangkok. Maar nu weet ik waar m`n kleindochter woont en colleges volgt en ook dit had ik niet willen missen.
Ook de treinreis van Amsterdam naar Brive verliep niet helemaal vlekkeloos, doordat er iets (een bom volgens de condicteur) op de rails lag bij Orleans, hebben wij een hele poos stilgestaan. Net toen men kwam vragen waar wij heen moesten ivm een bus inzetten, kwam de rails vrij en konden wij onze reis vervolgen.
Kost samengevat: het was weer heerlijk en op naar volgend jaar!
wel wil ik af en toe wat op de blog zetten, hou hem in de gaten.
Tons

1 opmerking:

  1. We zijn in ieder geval blij dat je weer heel huids thuis bent gekomen en we zullen je met liefde blijven volgen

    BeantwoordenVerwijderen