woensdag 1 januari 2014

voor een ieder de beste wensen in dit spiksplinternieuwe jaar.
MIjn goede voornemen is: weer eens aandacht te besteden aan de ,, Blog,,
Hopelijk lukt dit een beetje, want doordat ik in Oude Sluis zit, ben ik verstoten van goede internet-verbinding. Ik worstel mij met een ,,blieb,, kaartje door de wereld van , mail, facebook en nu ook de blog, zij het zonder foto`s. maar beter zo dan niks.
Het wachten is nu  op mijn jaarlijkse reis naar Thailand, wat 9 januari gaat plaatsvinden.
Zoals ieder jaar krijg ik wat kriebels in de buik als de dag nadert.
Maar ik probeer jullie door middel van deze briefing een beetje op de hoogte te houden van de voorbereidingen en straks van de reis naar Azie.

2 opmerkingen:

  1. Leuk Tons
    gelukkig jaar gewenst en geniet ervan!
    Jaap

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi, Jakob. Voor jou ook de beste wensen in dit splinternieuwe jaar.
    Zet hem op!!

    BeantwoordenVerwijderen