donderdag 23 januari 2014

Monniken-toilet

Hoera het is gelukt om een foto te downloaden. dit ga ik meer proberen. Deze toilet kwam ik tegen in de tempel. Nu ben ik razend benieuwd hoe deze toilet er van binnen uitziet, maar ik mag daar als vrouw niet komen. Het is vast een leuk bouwsel voor die lange jurken.
Omdat de auto 1000km. gereden heeft, moet hij voor een beurt naar de garage. Omdat mijn Thais niet toereikend is, gaat dit allemaal via een Mevrouw in de garage, die ons opvangt bij de receptie. zij regelt de rest en we gaan in die tussentijd naar een massagesalon voor een ontspannen massage. Voor Angela de benen en voeten, voor mij de schouderpartij.
Ook hebben we een coating op de ramen gekregen voor de zon te weren.
Onze boodschappen doen wij dit keer bij de Makro die ook een prachtige versafdeling heeft .
Als sluitstuk van de dag, genieten wij weer een heerlijke maaltijd bij ons favoriete restaurant en gaan in het donker de berg op naar huis.

1 opmerking:

  1. Altijd en elke keer weer een verslag lezen waarbij ik me mee laat voeren in, nu inmiddels, mijn Thailand.!!

    BeantwoordenVerwijderen