donderdag 28 februari 2013

Ontwaakt!

In de vroege morgen.....Een goed bericht. De grote man is wakker geworden!
Hij heeft een kalme nacht gehad, volgens de dokter en alles is goed.
Wat een heeerlijke mededeling.
Misschien mag ik vanmiddag naar hem toe, dan moet er eerst weer gebeld worden.
Maar Peter had al met de dokter afgesproken, dat hij aan het eind van de ochtend zal bellen, dus dit wacht ik even af.
Lieve kaarsjes en wierook-branders, het heeft echt geholpen!

Nu ga ik aan m`n croisantje die m`n hospita voor me heeft gebracht. Het is niet bij de service van de ,,Gite,, maar ze vindt me een beetje zielig (weet dat mens veel?)
Het wordt enorm gewaardeerd en ik ga het lekker warm oppeuzelen.

4 opmerkingen:

  1. Kijk, fantastisch nieuws!!! Hier hebben de kaarsjes bij Boeddha ook overuren gemaakt. Ach, het is zo' n beresterke man. Nou Tonsie, laat je maar lekker verwennen daar in Limoges en weer een dikke zoen voor jullie (en een grote hand van Dick voor Tokje)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Tons,
    Wat een geweldig bericht is dit. Geniet maar van deze verwennerij, want ook jij hebt een beetje versterking nodig na deze zware dagen. Je hebt een boom van een kerel en geef hem maar een stevige pakkerd van me.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Tons en Roel, wat zal dat een opluchting voor jullie zijn, wij weten daar alles van. Nu maar rustig aan weer de oude worden, maar dan met meer lucht enz. Heel fijn dat het zo gunstig is verlopen, en neem jij maar een croisantje extra want dat zal je ook wel nodig hebben.
    Liefs Ria en Cees.

    BeantwoordenVerwijderen