donderdag 28 februari 2013

beter nieuws

Vanavond nog weer even gebeld met de alarmkamer. Ik kwam er niet helemaal uit met de dokter en heb Peter ingeschakeld. Die nam weer contact met mij op en zei het volgende.
Er zijn vier bypasses geplaatst. Hij slaapt nog steeds, maar is wel stabiel. Het blijft de eerste twee dagen nog wel spannend en misschien mag ik er morgen nog niet bij, maar we kunnen morgenochtend nog weer bellen. Dan zijn de behandelend artsen geweest en weten zij meer.
Het klinkt in ieder geval beter dan vanmiddag. Hij is in doktershanden en rust is nu ook erg belangrijk.
We gaan op naar morgen.
Voor een ieder welterusten, Tons

5 opmerkingen:

  1. Dit moet voor jou wel verschrikkelijk spannend zijn. Je bent in Limoge en mag er nog niet bij.
    Natuurlijk is rust het beste, maar artsen weten niet wat ze de naaste aandoen.
    Meid kop op en wachten dus maar. We wachten in ieder geval met je mee.
    Welterusten en een dikke zoen van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Tons, ik kan niet goed met die blog omgaan en weet ook niet of alle berichtjes aankomen, maar het laatste bericht wat we van je hebben ontvangen is dat hij stabiel is en dat is al heel erg belangrijk na zo'n zware operatie, we wensen hem het allerbeste en de eerste kaart is al onderweg.
    Wij gegrijpen dat het voor jou ook heel moeilijk is, want het thuisfront word dikwijls vergeten, maar wij vergeten jou ook niet. Sterkte.
    Er staat steeds boven het bericht, maar ik weet niet hoe ik dat kan veranderen, maar dat is van minder belang.
    Liefs van Ria en Cees.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blijft toch een geweldige druk op je houden. Wij vinden dat je het prima aanpakt en denk ook goed aan jezelf. Sterkte met z'n allen en zeker voor Tokke ook. Gr.J&A

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja hoor Cees en Ria, jullie antwoord staat er iedere keer prima op, dus je kan er heel goed mee omgaan.
    Ook van Jannie en andries. Dus het is gelukt!
    En Maud natuurlijk maar dit is z`on ouwe rot in dit vak, ik verwachtte niet anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Tons, wat een goed bericht, we laten de kaarsjes branden, ik hoop dat je snel hem zelf weer zult kunnen zien en vasthouden.
    Liefs Marja en de mannen

    BeantwoordenVerwijderen