zaterdag 7 mei 2011

Het is goed kersen eten bij de buren

Het heeft geholpen, de vogelverschrikker die ik bij de kersen gezet heb. Ze worden niet masaal opgesnoept.
Ja en waar maak ik me druk om, want ze zijn van de boer die zijn koeien hiernaast heeft lopen.
Maar, ik ben wel de grootste consument en het duurt nog jaren, voordat onze boom ook zo groot is.

De kwaliteit is wel toppie dit jaar en de kwantiteit niet minder.
Tja, wat ga ik nu eens doen met al deze rode lekkertjes.
Ik loop al de hele dag te proeven en de pitten uit te spugen/
Morgen ga ik een gerecht van de streek maken  ,,Clafoutis,, dit hoort wel met zwarte kersen, maar ik ga het toch proberen!
Tons

1 opmerking:

  1. Mmmmmmm...die zien er lekker uit, Tons!

    Is dat niet vroeg? Of lijkt dat maar zo?

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen