woensdag 13 april 2011

Het leven van alledag

Wat is alledag, het klinkt zo alledaags, maar het kan heel speciaal zijn om te beleven .
Eens in de week is mijn krea-dag, wat de meeste wel weten, dit is een dag die ik niet wil missen.\
Nu kan ik iedere dag wel kreatief zijn als ik wil, ik heb tenslotte de tijd voor mezelf, maar ....dit is gek, dat gebeurt niet. Er moet een speciale dag voor zijn, een geplande dag.
Leuk hè!
Van de week stond deze dag in het teken van ,,Portrettekenen,,. Nu is dit niet m`n liefhebberij, ik ben meer iemand van het beeld met een grapje. Maar juf was aanwezig en we hadden ons papier en houtskool klaar liggen en moesten een portret maken, naar eigen ,,beeld,,.
Ik heb er wel een stuk of zes gemaakt. Eerst zomaar wat, toen degene die naast mij zat, toen een replica van ,,de juf,, en tot slot, iemand die je graag ziet.

Nou ik moet zeggen, de meeste tekeningen leken op Pietje Bell en er was ook een leuke heks bij.
En ik maar denken dat ik leuk mee kon komen in de amateur-schilders-wereld.
No way! Het leek nergens op, Zou ik echt nog meer lessen moeten volgen?
Ach...en dit is nog maar èèn dag van alledag,,,Tons

2 opmerkingen:

  1. Och meid, wat geeft het!! We hoeven ook niet allemaal een Karel Appel te zijn.

    Als je maar leuk bezig bent, daar draait het tenslotte om!

    Leuk dat je er weer bent!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om mezelf terug te zien op een krea-foto in La Douce France!!!!!!
    Nog 5 weken... dan zijn we er weer helemaal bij.




    groetjes Steef

    BeantwoordenVerwijderen