vrijdag 25 maart 2011

Tulpen in la douce France

Iedereen denkt altijd dat Holland het tulpenland is. Dit is natuurlijk zo, wij zijn de grootste bloembollentelers op de wereld. Maar het aantal wat geplant wordt in de tuinen, daar zet ik even een vraagteken bij?

Je kunt geen tuin hier passeren, of er staan bollen in en in alle jaargetijden. Tulpen en narcissen in het voorjaar, zo ook hyacithen, blauwe druifjes,krokussen en noem maar op. Zo ook met de zomerbollen.

In potten en pannen en gewoon in de volle grond. Overal kom ik nu tulpen tegen en het is een prachtig gezicht.
Eigenlijk ben ik m`n koffertje aan het pakken. Morgen rijden wij naar,, les Pays Bas,,
Eens even kijken hoe het in het Noorden is.
Ik heb er zin in!
Tons

1 opmerking:

  1. Mooi!

    Hier zitten er wel knoppen in,maar we zullen nog even moeten wachten.

    Heb je nog rokjes gemaakt? Ik ben benieuwd,wat zullen ze er van zeggen??

    Fijne tijd in nederland!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen