dinsdag 15 maart 2011

Een leuke vrijer

Op deze lekkere voorjaarsochtend, ga ik even een rondje tuin doen, zoals gewoonlijk.
Pilou, de boskat loopt vlak op m`n hielen. Dit ben ik wel gewend van haar, zij houdt van mensen en wil altijd graag in de buurt zijn. Maar ook Mazzel komt al vrij snel, om ons gezelschap te houden. En dit is wat zeldzamer. Ook de drie schuurkatten kijken wat schuchter in de rondte. En jawel hoor, er is een vrijer in de buurt. Voor onze twee huiskatten is er geen gevaar, dat zijn , je weet wel-katten. Maar voor de andere dames betekent dit, onrustige nachten.  De verliefde jongeman kijkt uit de verte toe en maakt een keuze. Het is een prachtexemplaar, toch moet hij uit het bos komen, want ik heb hem nog nooit gesignaleert op de buurt.
Tja als ik een poes was, wist ik het wel. Van deze mooie jongeling, wilde ik wel kleine katjes hebben.
Tons.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Tons,
    Wat een gezellige plaatjes toch1 Eerst die van de vioorjaarsbloemen en deze schoonheid van een kater. Heerlijk om zo de seizoenen te volgen,
    groetjes maud

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tons,

    Dat is idd een prachtige kater!!

    Fijn dat het zo snel ging met de post!!Ik ben benieuwd wat je er van gaat brouwen!!

    Laten zien he!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen