zaterdag 19 maart 2011

Couture

Van Thea kreeg ik wat patroontjes opgestuurd, na de opmerking dat ik haar rokjes zo mooi vond.
In de stoffendoos had ik nog wat leuke meisjesstofjes en daar heb ik twee rokjes van gemaakt.
Zij zijn voor de twee jontgste kleindochters en nu maar hopen dat ze er blij mee zijn.
Zelf heb ik er plezier aan beleefd, om ze te maken. Het was al weer een lange tijd geleden, dat ik een kledingstuk naaide. Maar het viel wel mee. Zulke kleine dingetjes lukt nog net.
Enne...niks door vertellen, want het is een verrassing!
Tons.

1 opmerking:

  1. Hoi Tons,

    Het zijn schatjes geworden!!! Echt Couture!

    Vooral nummertje 2 vind ik een plaatje!

    Het is vreselijk leuk om te doen he, zulke kleine rokjes. Ze zijn ook snel af!

    Ik ben benieuwd wat je kleindochters er van zullen vinden!

    Fijne zondag, groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen