donderdag 3 maart 2011

Brocante

Wat is dat toch voor een raar trekkie in de mens, oftewel in sommige onder ons, die beginnen te bibberen als het ,,Brocante-seizoen,, weer open is.
Nou ik ben daar ook mee behept en ik kan je vertellen, daar kom je nooit van af.
Zo gauw er borden langs de kant van de weg staan, met de mededeling, dat er in een klein dorpje weer zòn feest georganiseerd wordt, zorg ik dat ik die dag heen ga. Meestal voordat de markt open gaat, want dan is niemand me nog voor, om juist datgene te veroveren, waar ik voor val.
Nu val ik voor vele nutteloze dingen en het huis staat dan ook aardig vol.
Een enkele keer neem ik zelf deel aan dit gebeuren, door een kraam te huren en veel van m`n veroverde buit weer aan de man probeer te brengen.
A.S. Zondag is het weer zover en ik zit me er nu al op te verkneukelen.
Jullie horen wel wat er gescoord is.
Tons

1 opmerking:

  1. Owww... ik zou wel in de foto's willen kruipen, héérlijk dat gestruun (alleen al de titel van dit blogberichtje doet me watertanden, hahaha!)! Ik kan niet wachten om weer naar België te gaan, in Nederland is het toch niet zo geweldig, dat is meestal echt rommel.
    Veel plezier op de brocante!
    Lieve groetjes nichtje Elly

    BeantwoordenVerwijderen