donderdag 30 december 2010

Lengende dagen



     
Het is nog maar net de kortste dag geweest en je kunt alweer goed merken dat de dagen langer worden. Jaaaaa, niet echt natuurlijk, maar het blijft langer licht. Vandaag zelfs tot half zes. Heerlijk! Er zijn massa`s mensen die het heerlijk vinden om bij de schemerlamp te zitten. Maar geef mij maar goeie temperaturen en veel licht. En het is nog maar 6 nachtjes slapen en dan is het zover. Dan ga ik weer naar de warmte toe.
Voordat het Woensdag is, heb ik mezelf nog allerlei klusjes toebedacht die gedaan moeten worden. Vandaag heb ik èèn grote klus afgerond. En ik ben dolblij dat het geklaard is. De druiven gesnoeid. Daar heb ik toch twee hele dagen aan vast gestaan. Ik denk dat ik er toch wat veel heb. Daar moet verandering in komen. Voor nu is er weer een tijdje  ,,de kijk af,, Maar straks als de groei er weer in zit, hou je vast. Enfin eerst maar eens op reis gaan.
Tons

1 opmerking:

  1. Hoi Toto,
    Het z.g. druivenriers toch niet weggegooid?
    Je weet dat ik er heerlijk mee kan roken!!!
    Wel eerst door de hakselaar van Tokke.

    Hoop het binnenkort te zien.
    Groet, Stefan

    BeantwoordenVerwijderen