dinsdag 14 december 2010

groenroof

Als het tegen de Kerst gaat lopen, krijg ik altijd de kriebels. Dan wil ik de boel op gaan sieren. Decoreren heet dit in 2010. Eerst haal ik de dozen met ballen etc. naar beneden. En vervolgens ga ik het bos in. Denk niet dat ik de bomen ga slopen hoor. Dit is een ,,alleen op de wereld,, bos en behalve ikzelf, komt er niemand. Bovendien zijn er sparrebomen die omgewaaid zijn, maar niet dood en die takken knip ik eraf. Om de doodeenvoudige reden, dat ik er goed bij kan. Ook gaan er eikenbladtakken op mijn stapeltje, die staan zo mooi met goudkleurige ballen. En hedera en brem enne...., zo kom ik met armen vol thuis.
Tons

1 opmerking:

  1. Ik ben wel benieuwd naar je decoraties,Tons!

    Heerlijk als je zo royaal kunt knippen!Als je alles moet kopen laat je dat wel!

    Fijn weekend, groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen