zaterdag 31 mei 2014

gezamelijke krea

voor de a.s. krea van 2 juni bestaat wat verwarring.
wat is de bedoeling?
De heren van de ,,soos,, gaan boven bij de kerk wat leuteren en jeu de boule spelen.
Daarna eten zij wat gezellig met ons mee.
Omdat ik de ,,gastvrouw,, ben deze dag heb ik gevraagd of zij tegen een kleine betaling mmet ons meeeten.
hiervoor heb ik een BBQ in gedachten .
Nu maar hopen dat de zon ons terwille is deze dag, want wat is er gezelliger dan buiten etenh met zijn allen?
fijn weekend en tot maandag koffietijd, Tons

2 opmerkingen:

  1. Tons bedankt voor de uitnodiging. Nick heeft geen uitnodiging ontvangen, dus hij staat niet op de mailinglist. Nu is hij verhinderd, maar ik zal graag komen. Een prettig weekend en tot maandag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor de uitnodiging. Ik zal graag bij de Krea aanwezig zijn, maar Nick is verhinderd. Een goed weekend gewenst en tot maandag.

    BeantwoordenVerwijderen