dinsdag 28 januari 2014

Verwendag

In alle vroegte, nou jah, wat heet!
Op naar de stad, waar we allebei een massage krijgen. Eerst krijg ik een pakketje met een papieren slipje en een weggooi-haarnet, een badjas, twee handdoeken en een dunne doek. Het is de bedoeling dat ik mij uitkleed en ik trek braaf de badjas aan, die daarna meteen weer uitmoet. De lieve dame smeert mij heerlijk in met olie en een uur lang wordt ik geknepen, gewreven en gepoetst. De dunne doek legt zij aldoor waar niet gemasseerd wordt. Angela heeft een Thaise massage van twee uur. Ik ga een paar deuren verderop en laat mijn haar wassen. Dit gebeurd op ligbedden en niet alleen je haar maar ook je hoofd wordt gewassen en gemasseerd. Verrukkelijk, zelfs mijn oren worden gewassen. daarna gekamd en  gefhönd, Helemaal klaar voor 150 Bath, oftewel 3.75.
We boeken een ticket voor de reis terug van Chiang Mai naar Bangkok met hetzelfde vliegtuig als mijn kleindochter, die morgen ons komt begroeten vanuit Bangkok en bezoeken een nieuwe Mall, die dit afgelopen jaar gebouwd is. Om te parkeren rijden wij in de parkeertoren naar de tweede verdieping, die ,,voor ladies only,, is. wij verwachten dubbele parkeerplaatsen, maar het valt mee. Het zijn 6 P.C.Hooftstraten boven elkaar en elke verdieping heeft een ander item
Mode, schoenen, banken en Kantoorboekhandel, telefoon en computers en restaurants.
Allemaal glitter and glamour.
Wij kiezen uit de vele Japanse, Chinees en KOreaanse eethuizen een ,,hotpot,, restaurant.Op een in de tafel ingebouwde inductieplaat dopen wij onze groente, vlees, vis en paddestoelen in een pan met kokende bouillon.

3 opmerkingen:

  1. Voor Jacob!
    Het is idd Anthony waar ik mee in de keuken sta. Hij is van gemiddeld postuur, maar toen hij nog Rugby speelde leek hij zo kolosaal.

    Voor Willem
    Ja, Oma is hier aardig onmisbaar en zij zouden het liefst zien dat Opa ook kwam en dat we hier de rest van ons leven bleven. Er wordt zelfs een nieuw huis gebouwd volgend jaar, dan kan Mam en haar vriendinnen in het bestaande huis wonen van hen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hebben jullie niks gekocht..??....Alleen maar weer gegeten..??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In Amsterdam schieten de massagesalons als paddenstoelen uit de grond. Maar of dat dezelfde zijn als waar jullie van genieten; ik weet het niet. Geniet nog maar zo lang het kan!

    BeantwoordenVerwijderen