zaterdag 25 januari 2014

jakawan.baandin@gmail.com

We maken een rit naar een dorpje wat bestaat uit huisjes van een guesthouse. Het is een parkachtig geheel, met zelfgemaakte huisjes in allerlei vormen en boordevol kunst, gemaakt van afval en klei. de huisjes zijn zo bizonder gemaakt en geschilderd en ook is alles aangeplant met planten en bloemen. Heel smaakvol en ik heb hierboven het e-mail adres. als je ooit een plek zoekt om te logeren kan ik het ten zeeste aanbevelen. Het is in de bergen naast Chiang Mai.
wij waren er twee jaar geleden geweest en wilden het weer graag terug zien. Er was weer veel kunst bijgekomen en we hebben lopen genieten. Ook hadden we een gesprek met de manager die goed Engels sprak. Zij vertelde dat haar Oom de maker is van dit geheel. Hij is kunstenaar en werkt drie weken in de Off-shore, dan is hij een paar weken thuis en maakt al dit moois.

6 opmerkingen:

  1. Ik geloof dat ik die foto"s daarvan gezien heb...staat me in ieder geval iets van bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lig trouwens sinds gisteren plat op bed...heb me rug verdraaid bij het schilderen...kon vrijdag al bij Tokke bijna niet uit de stoel komen. Gelukkig is jouw kaner helenaal klaar. Met flink veel pillen en bedrust hoop ik toch morgen weer mijn grote vriend te kunnen verblijden met mijn aanwezigheid.
    Willem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb het even gegoogled en dat zijn die kleurige, bijzondere huisjes, ziet er fantastisch uit, zou ik graag eens logeren!Bij ons hier vandaag mooi weer, dus maken we ons op voor een Schoorlse wandeling. Willem, rustig aan man, het is wel je gezondheid! Ik heb afgelopen week een uitbraak van een infectie gehad, overal over mijn hele lichaam jeukbulten, pukkels en rode vlekken. Ik werd gek van de jeuk, maar het begint nu gelukkig een beetje op te klaren. Dick heeft net de buitenkranen afgetapt, want vanaf woensdag zou het hier dus echt winters worden. Nou dames, maak er een mooie zondag van! Liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  4. houden we die foto's van de mooie kunst nog tegoed. Ik herinner het me helaas niet en ik weet niet of het versieringen zijn of afbeeldingen? Wellicht kan Angela wat schetsen? Een dikke kus voor beide.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In de eerste plaats, Wilolem veel beterschap en denk er om.
    Wij genieten van de reaktie`sn op onze belevenissen, ga zo door.
    De zondag is al bijna om, maar veel plezier. T. En A.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wederom een grijze natte dag...vanuit mijn bed zie ik enkel de kleur die je normaal gesproken aan een muis toe deelt.
    Gelukkig via mijn lapltop op slimme wijze naar live voetbalwedsrijd van Ajax gekeken.
    Voor half februari weer naar nederland, het appartement in Diemen is verkocht en dus ga ik onze spullen ophalen. Dat combineer ik dan met vrienden bezoeken en met Gerard, mijn beste vriend, biljarten...discusiƫren...maar voirnamelijk eten en nog meer drinken.
    Ook natuurlijk naar mijn moeder die zich verheugd op mijn komst. Eind februari weer naar onze mobilhome toe met kleindochter. Na een week ga ik weer naar huis denk ik en gaat mijn dochter met haar baby daarnaar toe.
    ...wordt mij een beetje te druk!
    Kortom....de zondag zit er bijna op...en morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen.
    Hopelijk zonder rugklachten en weer mobiel.

    BeantwoordenVerwijderen