dinsdag 7 januari 2014

harde wind

Het aftellen is begonnen, nog twee nachies slapen en dan ,,,,,,op naar de zon en de warmte.
M`n koffer heb ik 4 weken geleden al ingepakt, om eerst naar Holland toe te gaan. Nu wroet ik hem dagelijks om, om te kijken wat er wel en niet inzit. Hoezo? het korte geheugen gaat eerst???
Ook moet de kaas en zoute haring nog toegevoegd worden, maar die gaan het allerlaatst, i.v.m. de nare luchtjes. Maar goed geseald en plastic eromheen kan het geen kwaad.
Het vooruitzicht om zonder wind de volgende 4 weken door te brengen trekt me erg aan.
Gisteren ging ik heel optimistisch met m`n fietsie naar het dorp om boodschappen te doen. De heenweg ging,met de wind in de rug, voortreffelijk. Je kunt er geen electrische onderteuning voor hebben. Maar oh wee, terug naar5 huis, heb ik voor de helft lopend naast de fiets gedaan, er was niet tegenin te trappen. Stom stom en ik ben hier notabene geboren! Welke leeftijd moet je bereiken om dit te beseffen?
Tons

3 opmerkingen:

  1. goede reis Tons! Anna gaat toch mee? Doe haar de groeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heej Tons wat leuk dat je weer online bent. Ga weer geregeld kijken bij je. Zet je ook wat op Facebook?

    Ik wens je een goede reis en een fijne vakantie!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Arme Tons,
    Liesbeth is ook eens gekomen met een koffer vol vis en geseald en wel is het linea recta de vuilnisbak in gegaan. Ze neemt nog steeds vis voor iedereen mee en zegt, ach die ene keer weegt zeker op tegen de 100 keren dat het goed gaat. Een hele fijne tijd gewenst samen met Anne en wellicht straks met Angela.

    BeantwoordenVerwijderen