dinsdag 5 maart 2013

Gewone doen

Het wordt bijna een sleur, alle gedoe in het ziekenhuis. Naast de gewone dingen als wassen, in de stoel gaan zitten, komen er weer allerlei onderzoekjes bij. Een hartfilmpie, een runtgenfoto, wat hier een ,,radio,, heet en ook nog een scan. Iedere dag wat maar het vult het programma wel.
Toen ik wat vroeger dan anders kwam, werd ik meteen ingeschakeld om met de patient te gaan wandelen. en jawel hoor stapje voor stapje, schuifelend door de gang. zich wel vasthoudend aan de leuning langs de wand en aan mijn arm (ik kan me niet herinneren, dat wij zo innig gelopen hebben) hebben we een klein stukje afgelegd. Daarna was hij helemaal buiten adem en viel snel in slaap, maar hij had het geflikt.
Zo gaat het alle dagen vooruit.
In de namiddag stap ik in de auto en rijd naar Huis. Heerlijk om weer thuis te zijn, eigen stoel, eigen bed en eigen w.c. Meer heeft een mens niet nodig.
Het is flink koud in huis, ook de vloerverwarming, die ik laag had gezet doet het niet. Maar de buurman komt en zegt dat we de hele dag al zonder stroom zitten.
Onze kat Pilou is uitzinnig van vreugde en ik kan nauwelijks de auto leeghalen want hij klimt in mn benen.
Tons

3 opmerkingen:

  1. Een felicitatie is in dit geval zeer zeker op z'n plaats.
    Liefs Ria en Cees.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief hè dat zo'n poes je zo mist. Als hij kon praten had hij in ieder geval welkom thuis gezegd.
    Het valt niet mee in een koud huis thuis te komen. Ik hoop dat het weer is opgelost.
    Heeft de hele regio zonder stroom gezeten of was het alleen in Lostange?
    Veel sterkte en kruip maar onder een extra deken. Welterusten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Naar om in zo'n koud huis te komen,ik kan je dan ook een hmongdeken aanbevelen,heerlijk warm,misschien tot a.s.maandag? Gr.Janny

    BeantwoordenVerwijderen