maandag 4 maart 2013

Even uit de lucht

ag het hele Orange netwerk hier op z`n oor. Dat kunnen die Fransosen nu niet maken hoor. Straks maar effe naar Hollande mailen, dat is niet voor niks een vroegere buurman.
Maar het gaat gestaag vooruit, al vond hij dat het niet z`on goeie dag was als de dag ervoor, maar hij is nog wel wat in de war en is de dagen van de operatie en vlak daarna helemaal kwijt. Maar als ik naar zijn buurman kijk, is hij hem sprongen vooruit. Die slaat nog steeds wartaal uit en gaat tekeer tegen de verpleegsters. En dit zijn stuk voor stuk schatjes.
De pleisters gaan van de wonden af en er komen mooie ritsluitingen voor in de plaats, in de borst 45 en in het been 47 krammen. Het ziet er netjes uit, beter dan de arm die week ervoor, die is na die bloedingen bij elkaar genaaid als een rollade.
De Physiotherapeute (alweer z`on schatje) komt iedere dag op de buik duwen om het slijm omhoog te werken, anders hoest hij teveel en dit doet pijn.
Beneden haal ik een Magnum en die wordt lekker opgepeuzeld, ook een goed teken, want de trek was helemaal weg. Zijn buik ook, ja ik krijg straks een slanke man om me heen.
Na het bezoek ga ik nog even naar een expositie, want het is tenslotte m`n kreadag en ik kan naturlijk niet zonder kunst op maandag.
Deze expo is gewijdt aan ,,Suzanne Lalique-Haviland,, en wat deze vrouw (1892-1918) allemaal gemaakt heeft, ongelooflijk. Olieschilderijen, kleding ontworpen voor beroemde opera`s, ontwerpen voor grote vazen, ontwerpen voor porcelein, meest voor hotels en Limoges. Een hele pulmann trein en stoffen. Prachtig!
Nu pak ik de boel in, maak m`n appartement schoon, betaal, ga nog een paar uur bij `mn geliefde zitten en rijd daarna naar huis

1 opmerking:

  1. Goede morgen Tons. Goede reis gehad? Blij dat er vooruitgang is bij Tokke. Weet je al waar hij straks naar toe gaat? Ik hoop voor je dat je niet weken daar naar toe moet. Maar ja in Zandvoort zeggen ze dan (wat mot,mot) Wij vertrekken morgen vroeg naar onze zoon Gerrit in Denemarken.We gaan voor een weekje,kijken hoe het daar is.Lieve Tons we hopen dat je weer geniet in je huis,en doe Tokke de groetjes van ons.J&A.

    BeantwoordenVerwijderen