woensdag 6 maart 2013

Dagje vrij

Voor de eerste keer in deze , drie en een halve week niet naar het Hospitaal. Helemaal vreemd. Niet de nette kleren aan en alles gehaast doen, maar gewoon, overal de tijd voor nemen, lekker.
Voor de telefoon krijg ik alle informatie van Tokke. Hij heeft alleen een paar passen in de gang gezet, met goed resultaat. DE hechtingen in zijn arm zijn eruit gehaald en hij krijgt voor het eerst weer eens wat suiker in de yoghurt. Iedere dag een stukje beter. De arts heeft het zelfs over eerder naar de revalidatie te verhuizen. Dit moet dan morgen gebeuren en ik had nog wel z`on leuk verjaardagsfeestje in het hoofd. Laten we eerst de ochtend maar eens afwachten, want dan moeten er toch plannen gemaakt zijn. En misschien kan ik dan wel naar dat huis toe rijden met een taartje. Het scheelt zomaar een uur korter rijden.
Het adres van dit , Maison de reducation, heb ik nog niet maar het heet ,,Roseraie,, en het is in Montfaucon in de Lot.
Als ik meer weet, laat ik het direkt weten, want hij kijkt iedere dag uit naar de kaarten en de mailtjes die er gestuurd worden.
Ga zo door! hij is er heel blij mee.
Tons

3 opmerkingen:

  1. Zo,Tokke zet de vaart erin,hartstikke goed!

    Doe die sterke man maar de hartelijke groeten,
    Kus,Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig dat hij zelf een paar passen heeft gedaan, maar laat hij a.u.b. uitkijken en niet te voorbarig zijn met alleen lopen.
    Feliciteer hem maar alvast van ons met z'n verjaardag en z'n enorme vooruitgang.
    Het is ook wel lekker dat jij op de hoogte gehouden wordt met de telefoon.
    Liefs Ria en Cees.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus het gaat weer langzaam aan iets beter?? Fijn, de rest heeft natuurlijk tijd nodig!!

    Gefeliciteerd, toch nog een beetje gevierd?


    Fijn weekend.

    Lieve groetjes van Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen