zondag 24 februari 2013

Met laarsen aan

Het is zo snijdend koud en er ligt een beetje sneeuw en er valt nog meer uit de lucht. daarom besluit ik om deze Zondag wat vroeger te gaan. Met laarsen aan m`n voeten en een schapenwollen trui aan, kan ik er wel tegen
Vandaag ligt hij drie weken in het hospitaal en hij heeft nog geen dag gemopperd. Van de week had hij het helemaal gehad en dit was logisch na die urenlange ingreep en de complicatie`s daarna. Maar hij geneest heel snel en vandaag zag het er weer een heel stuk beter uit.
Vanmiddag mocht de drain eruit en was hij daardoor meteen verlost van die bloedfles. Dus weer een beetje mobiel en hij brengt mij naar de lift.
Voor de rest geen veranderingen, dus sluit ik m`n relaas,
Tons

1 opmerking:

  1. Oeps...je bent dus al weer een tijd thuis!! Even niet gekeken bij je, en dan gebeurt er dit!!


    Heel veel sterkte en beterschap voor je man.


    Ik ben blij dat je door gaat met je blog!!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen