woensdag 27 februari 2013

In Limoges

Tokke was het eerst geariveerd met de auto-ambulance en via de navigatie was ik een half uurtje later. Het is aldoor een hele kunst om het adres erin te krijgen. Het ding gaat aldoor voor zich zelf denken en ik vind dat ik dat ook kan.
Het werd een hectische dag in het C.H.U. Dupuytren. Het wemelde de hele dag van de dokters, assistenten en co`s. Allerlei vragen en onderzoeken van de Anesthesist, Farmaceut, chirurg en nog vele anderen.
Het is de bedoeling dat hij na de operatie, tien dagen hier blijft en dan voor drie weken naar een revalidatie-clinique gaat. Wel heb ik gevraagd of dit zo dichtbij als mogelijk kan, want zij hadden een plaatsje voor hem, nog meer naar het noorden. Nu gaan zij kijken of hij in Montfaucon terecht kan. Dit is op de route naar Toulouse, ook niet echt naast de deur, we wachten af.
Ik rij naar m`n ,,studio,, en vind dat het alles meevalt. Mooie omgeving, even uit de stad vandaan. Oud huis, bewoond door broer en zus op leeftijd. Het is een ruim apartement met alle moderne gemakken en heerlijk warm.
Drie tweepersoons slaapkamers(wat moet ik ermee) een badkamer en een woonkeuken.

Het adres van het ziekenhuis
C.H.U. Limoges CRUQ
2 Avenue Martin Luther King
87042
Limoges cedex

 Kamernr. weet ik nog niet, want morgen gaat hij naar de Intensive Care
Maar hij ligt nu op etage 3 en post komt echt wel terecht.

Veel liefs van ons beide, Tons

1 opmerking:

  1. Gelukkig je hebt hem gevonden.
    Nu hopen dat alles goed gaat,wij wensen jullie heel veel sterkte GRvan J&A.

    BeantwoordenVerwijderen