maandag 21 januari 2013

terug naar huis

komt er zomaar een vervroegd einde aan de reis, dit soort dingen kan gebeuren...
vanmiddag vlieg ik naar Bangkok. Daarna in een ruk door naar Amsterdam, waar we morgen hopen te landen.  Op Schiphol probeer ik een ticket te kopen naar Toulouse, lukt dit niet dan ga ik met de trein en kom ik in de nacht aan in Brive.
Het is effe een rukkie, maar het5 is ook een hele afstand.
ik had jullie nog heel wat te vertellen en ik wilde nog veel laten zien.
ook de reis Birma houdt je tegoed, misschien volgend jaar.
Het plan is om in Frankrijk door te gaan met de blog.
A bien t^ot. Tons

1 opmerking:

  1. Tons, het zijn heerlijke stukjes om steeds even te zien en te lezen. Echt een column in een of ander blad, ik zie het je zo doen.

    BeantwoordenVerwijderen