woensdag 19 januari 2011

Oud houten huis

Zoon heeft met zijn vrouw een appartementencomplex in de stad. Hierin zitten ongeveer 20 kamers die hij verhuurt aan mensen die in de stad werken. Achter dit gebuw kwam een stuk grond met een oud huis erop te koop. Om wat parkeergelegenheid te creeren, hebben zij dit aangekocht. Hier zijn we even gaan kijken, wat levensgevaarlijk is, gezien het feit dat wij beide dol zijn, op oude huizen opknappen. Visueel dan! Vooral A. is er een kei in, het bedenken van mogelijkheden. Zij zocht ook onmiddelijk papier en een pen in haar tas en ging aan de slag op het papier.  Er kwam een plaatje van een huis tevoorschijn. En zoon en zijn vrouw zitten nu met een probleem erbij. Verbouwen of platgooien?
Tons

3 opmerkingen:

  1. Meeste stemmen gelden?
    Verbouwen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo als het eruit ziet zou ik ook denken: Platgooien. Dat is volgens mij niet meet op te knappen. En wat moeten ze er dan mee? extra parkeergelegenheid is ook niet weg. Maar ja, ik heb het huis niet in het echt gezien, misschien denk ik er dan ook anders over. Succes ermee! groetjes Antoinette.
    p.s: Ik lees elke dag uw blog hoor, maar kom er niet altijd aan toe om te reageren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve bouwmeesters,

    Wat kost een parkeerplaats? Hoe veilig is het parkeren op straat? Wat kost herbouw? en wat levert dit dan op t.o.v. hiervoor genoemde parkeerfaciliteiten? Zo wilik jullie nog wel een beetje helpen. Neem in ieder geval een rationeel i.p.v. een emotionele besluit en ik wens jullie veel wijsheid toe, Maud

    BeantwoordenVerwijderen