maandag 3 januari 2011

Koffer pakken

Het is ieder jaar weer hetzelfde. HET KAN ER NIET IN !!!!! De hele week ben ik al stapeltjes aan het maken. Eerst, boeken. Want je kunt niet naar een land gaan zonder normaal ABC, zonder boeken. En voor zes weken heb je wel wat nodig. Ten tweede, D.V.D`s. want ik heb wel een t.v. maar ik kan de Thaise programma`s niet volgen, dan is een d.v.d.-speler ideaal. Ook teken en verfspullen gaan mee en kadootjes en puzzelboekjes. Niet te vergeten, brillen! Want ik ben net een mol, zonder leesbril. Ja en dan de kleding, het is gelukkig zomerkleding, dus niet zo zwaar. Maar toch. En, nu ga ik wat geks verklappen, weet je wat er ook in zit. Een klein elektrisch kacheltje,. Want we zitten hoog in de bergen en de avonden kunnen koud zijn. Het lijkt me heerlijk en die zijn in het hele land niet te vinden. Nou ja, morgen ga ik het weer proberen, met een beetje geweld lukt het misschien,
Tons

2 opmerkingen:

  1. Lieve Tons en Tokke,

    Op de eerste plaats een gezond 2011 toegewenst en dat je ook weer aan het pakken bent is een goed teken voor beide. We hebben ondanks de zorg voor Nick's moeder wel rustige dagen gehad. Helaas ook een beetje verdrietig. Zoals jullie je mischien kunnen herinneren heb ik eens een serieuze poging gedaan om Debora's noorse boskat te schilderen en Angela heeft nog van dit aquarelletje een scan gemaakt. Deze poes dagrun genaamd is twee dagen voor oud jaar ziek geworden en we hebben haar op op 1 januari moeten laten inslapen. Voor Debora en Isabelle een heel verdrietig en dat laat ons uiteraard ook niet onberoerd.
    Op de tweede plaats wens ik jou een hele fijne en rustige reis en blijf ik je op je blog volgen.
    De hartelijke groeten ook van Nick, maud

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gaat ons weer verlaten??

    Jammer, of blog je door? Ik hoop het maar!

    Vind het altijd leuk om te zien, hoe het er daar aan toe gaat!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen