woensdag 22 december 2010

De zonnige dagen voor Kerstmis

Even een rectificatie op de voorgaande blogs. Het is geen Misletoe, maar Mistletoe. Sorry!

21 December is de winter begonnen. Nou hier niet. Er zijn voorjaarsachtige temperaturen en kijk even naar deze roos. Is die effe in de war. Hing verleden week nog alles stijf bevroren en met een laagje sneeuw op de bladeren. Niets meer van te zien. Temperaturen van 12 graden boven nul en een lekker zonnetje.
Ik ben natuurlijk meteen de tuin in gehold. Want daar was ik nog lang niet klaar voor de winter. Want ook wij werden heel vroeg verrast op sneeuw en kou. Maar nu effe niet.
Tons

1 opmerking:

  1. Ik dacht al, volgens mij is tante een beetje in de war! Maar nee, de franse temperaturen zijn een beetje op hol geslagen! Pheww... ik begon me al zorgen te maken!
    Nou tante, ik wil u hele fijne dagen wensen, met veel gezoen onder de mistletoe (snapt Tokke wel waar dat voor is???) en heel veel gezelligheid!
    Liefs en dikke kus, nichtje Elly

    BeantwoordenVerwijderen