zondag 14 november 2010

Vandaag

De grote man ligt in z`n ziekenhuisbed.
Gisteren klokslag vijf uur, werden wij verwacht. En het instaleren begon direkt. Volgens Tokke zijn het bloedmooie meiden, die hem verzorgen en het bloed aftappen, infuus-mondje aanbrengen, bloeddruk opmeten en borsthaar scheren laat hij gewillig over zich heen komen. Het douchen met betadine mag hij in z`n uppie doen. Er wordt nog een vragenlijst ingevuld, plus een longfoto genomen en dan is het wachten.
Hij heeft mazzel, dat hij als eerste aan de beurt is. Geen lange tijd zonder eten liggen kijken naar de deur, totdat ze je eindelijk komen halen. Hij kreeg zelfs nog een maaltijd, in het snikhete tweepersoons kamertje.
Ook heb ik nog een T.V. kunnen regelen voor hem, beneden bij de cafetaria. Dan kan hij nog zijn favoriete sportprogramma volgen. Op de telefoon moet hij nog een daggie wachten, er was geen lijn beschikbaar,
Ja, vandaag is het een spannende dag. Mijn kaarsje staat te branden in ,,La BrĂ¼ii,,. Niet voor Boedha of God, maar in de vrije natuur. Want alles is nu in handen van de chirurg, waar we een groot vertrouwen in hebben. Messieur Idrissi, doe je best!
Het adres is:
Roelof de Boer
chambre 507
C.H. de Brive
3 Boulevard du Docteur Verlhac
19100 Brive la Gaillarde
France

1 opmerking:

  1. Hey duurde even,maar ik heb het gevonden.
    Nou,nou het is me toch wel even schrikken hoor,maar ik las dat hij in goede handen is.
    Hopen dat alles goed is verlopen vandaag,en ik heb de kaarsjes ook aan.
    Alvast heel veel succes en beterschap,en veel sterkte met alles en ik hoor of lees het wel.

    Heel veel groetjes uit Nederland van

    Jeroen
    Richard
    Pa en Ma
    En een poot van Cas.

    BeantwoordenVerwijderen