dinsdag 16 november 2010

the bionic man III

Inmiddels zijn Gerard en Gertrude op ziekenbezoek en als ik enige uren later arriveer kijk ik ervan op, hoe goed hij er uitziet.
Lang leve de pleisters. Het helpt echt. Wel is er een blosje verschenen, wat op een beetje koorts duidt. Maar het staat goed en hij wordt zo regelmatig gecontroleerd, het moet goed gaan. Intussen proberen wij om wat rechterop te gaan zitten in bed, want de uitgezakte houding gaat moeilijk worden. Helaas, de pijn begint weer met dit gerommel en halverwege staken we de poging en zakt hij weer weg in dromenland. Ik wacht nog op de avondmaaltijd (diner) maar ook hiervan wordt alleen de compote genuttigd. Hij krijgt het eenvoudigweg niet naar binnen. De weg terug is donker en kronkelig. Maar ik word opgewacht door drie vrienden en met een glaasje cognac in het vooruitzicht, maak ik deze blog en wens een ieder ,,bonne nuit,,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten